صندوق فروشگاهی کاسیو Casio SR-S4000
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

صندوق فروشگاهی کاسیو SR-S4000

سرعت چاپ: 20 خط بر ثانیه
کشو پول: دارد
صفحه نمایش LCD: دارد ( 2 عدد )

معرفی صندوق فروشگاهی کاسیو SR-S4000

صندوق فروشگاهی کاسیو مدل SR-S4000 از جمله مصحولات شرکت کاسیو است که برای به کارگیری در فروشگاه های مختلف طراحی شده است.

برای معرفی صندوق فروشگاهی کاسیو SR-S4000 باید بگوییم که طراحی زیبا و شیک این صندوق مکانیزه فروش برای به کارگیری در انواع مکان های کسب و کار ایده آل خواهد بود.

پوز فروشگاهی S4000 کاسیو 30 گروه استاندارد کلیدی برای کاربران راه های مختلفی برای ردیابی گروه های مختلف محصول و 7،000 PLU به طور جداگانه ضبط فعالیت فروش موارد خاص را فراهم می کنند.

SR-S4000 ابزارهای تحلیلی دیگری را ارائه می دهد که حاوی ردیابی فروش صندوق / اپراتور، فروش ساعتی، کلید معامله و گزارش الکترونیکی است.

صندوق فروشگاهی SR-S4000 همراه با فهرست طولانی از قابلیت هایی که بیشترین ورودی های ثبت شده را در اختیار دارد به بازار عرضه شده است.

پوز فروشگاهی SR-S4000 با بلوتوث (BLE Ver 4.1) ارتباط برقرار می کند که به منظور اتصال به گوشی های هوشمند که در حال اجرا برنامه +Casio's Connect ECR هستند به کار می آید.

قابلیت ها و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی Casio SR-S4000

SR-S4000 یک چاپگر حرارتی سریع و قابل اعتماد دارد که می تواند برای رسیدگی یا ردیابی رسیدها استفاده شود. رسید ها را می توان با اطلاعات فروشگاه، سلام و پیام های ویژه شخصی کرد.

برای توضیح در مورد قابلیت ها و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی Casio SR-S4000 باید گفت که دو سری COM در SR-S4000 به اسکنر و ترمینال پرداخت PAX S300 اجازه اتصال می دهد.

اتصال یک اسکنر سریال این امکان را می دهد تا 3000 مورد اسکن شده و گزارش شود.

قابلیت ها و مشخصات فنی صندوق فروشگاهی Casio SR-S4000

آیتم های اسکن می تواند به طور مستقیم به فایل اقلام، قبل از ثبت به عنوان یک مورد یافت نشده و یا از طریق یک نرم افزار برنامه نویسی PC Casio، پیش برنامه ریزی شده منتقل شود.

اسلات کارت SD بر روی صندوق فروشگاهی کاسیو S4000 استاندارد هم موجود است که به صاحبان امکان پشتیبان گیری از اطلاعات برنامه نویسی را می دهد و در صورت نیاز به برنامه ریزی مجدد بارگیری می شود.

این دستگاه همچنین توانایی دارد تا گزارش های فروش را به صورت خودکار ذخیره کند و در زمان عملیات خاتمه کار روزانه به کارت SD در قالب CSV منتقل کند.

صفحه نمایش و شکل ظاهری صندوق فروشگاهی کاسیو S4000

صندوق فروشگاهی کاسیو مدل SR-S4000 به دو صفحه نمایش مجهز شده که یکی توسط اپراتور و دیگری برای مشاهده اطلاعات خرید توسط مشتری مورد استفاده قرار می گیرد.

در ادامه ویژگی های صفحه نمایش و شکل ظاهری صندوق فروشگاهی کاسیو S4000 خوب است بدانید که صفحه نمایش اپراتور 10 خط این دستگاه یک صفحه نمایش با وضوح بالا است که ورودی داده ها را آسان می کند. به این ترتیب کابر می تواند تا به راحتی خرید مشتری را بررسی کند.

صفحه نمایش پاناسونیک 2 خطی نمایش اطلاعات نهایی مشتری شامل قیمت ها و اقلام را به عهده دارد. یک ماشین حساب کوچک پول نقد هم با دستگاه استاندارد وجود دارد.

رابط PAX S300 کاربر را قادر به انجام معاملات EMV، اعتبار، بدهی و کارت هدیه از طریق SR-S4000 می کند.

با استفاده از این کشوی پول صندوق فروشگاهی شما امکان انتخاب از لیست گسترده ای از پردازنده ها را که با PAX کار می کنند دارید تا اینکه تنها به یک پردازنده محدود شوید.

صندوق فروشگاهی کاسیو Casio SR-S4000

با استفاده از صندوق فروشگاهی کاسیو Casio SR-S4000 مشاهده گزارش های دقیق شخصی (مالی، معامله، بخش، PLU، صندوق، گروه ها و ساعت ها) نیز برای خرده فروشان برای تجزیه و تحلیل عملکرد فروشگاه در دسترس هستند.

+ECR همچنین توانایی انتقال فعالیت فروش روزانه به ابر را برای ارائه اطلاعات به هر زمان و هر کجایی برای مشاهده در گوشی های هوشمند را دارد.

علاوه بر ویژگی های فعالیت فروش موجود در برنامه گوشی هوشمند Casio، برنامه ریزی دستگاه از طریق + Connect ECR و با صفحه نمایش آسان برای کار نیز در نظر گرفته شده است.

برنامه + Connect ECR خرده فروشان را قادر به خواندن و تنظیم مجدد مجموع فروش از SR-S4000 می کند.

داشبورد اصلی در اتصال با + ECR برنامه یگزارشی سریع از فعالیت فروش روز را فراهم می کند و نتایج فروش را در قالب گرافیکی نمایش می دهد.

شرکت ایده برتر پارسیان عامل نمایندگی صندوق فروشگاهی کاسیو Casio در تهران می باشد. شما می توانید برای خرید صندوق های فروشگاهی کاسیو با واحد فروش این شرکت 73027-021 تماس بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 28 اسفند 1397
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی